perjantai 14. maaliskuuta 2014

Eilen aamulla pihalla
ruokaili 5-6 mustarastasta,
ihan mun lemppari lintuja <3
Tänä aamuna kaksi joutsenta teki
ylilennon ja silmäni bongasi
pihan ruokintapaikalta 
uuden värikkään vieraan;
tiklin.
Joutsenia minä tässä yhtenä päivänä 
bongasin vähän enemmänkin, kun
kävin niitä kuvaamassa pellolla.
 Tuolin roudasin heti tilaisuuden tullen 
pihan lämpimimpään
kolkkaan, joten ensimmäiset
ulkokahvit taisi tulla juotua jo
helmikuun puolella.
Nyt, kun taivaalta taas
valkoista pukkaa, niin
ei kyllä innosta,
tokihan takatalvi tässä
vaiheessa oli vielä odotettavissa.

 Tarvitsisin uuden siemen lootan,
mieluumin sellaisen jossa olisi 
arkistointi välilehdet.
Pelrgonioiden hontelo joukko 
pönöttää olohuoneen lipaston päällä,
kyllä täältä vielä noustaan!

Ensimmäinen kylvöskin jo iti alle viikossa;
mini mini kokoisia narsissitupakan
alkuja.

Puutarhurin opinnot sujuu oikein
mukavasti, olen hiukan pollea, 
kun 33:n kesäkukan
latinakielisten nimien tentistä
sain täydet pisteet :)

Olen viihdyttänyt itseäni lukemalla
Mari Mörön kirjoja,
ne on aivan loistavia!
Olen löytänyt niistä heimoni:
viherturaaja,
jollainen ehdottomasti olen.
Suunnittelen holtittomuuksien kukkulaa.

2 kommenttia:

  1. Upea joutsentanssi! Kiva, että eksyin tällaiseen blogiin, en ollut sinusta tiennytkään!

    VastaaPoista
  2. Kiva, kun tännekkin joku eksyy, niin on verkkaista tämä bloggailu :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...