torstai 30. elokuuta 2012

Halauslippu

Kerrottava hauska tapahtuma 
tältä päivältä:
Töissä oli puhetta halaamisesta,
kerroin kuinka haluaisin olla 
spontaani halailija, 
siksi, että olen itsekkin
monesti saannut halauksen 
juuri sopivalla hetkellä
ja voi miten se on tehnyt hyvää,
piristänyt ja ilahduttanut.
Mutta sellainen halailu(
perheenjäseniä lukuunottamatta) 
ei oikein luonnistu minulta.

No olin sitten tankkaamassa autoa
ja viereisellä mittarilla oli 
vanhempi herra hauskassa huopahatussaan.
"Neito tässä teille halauslippuja"
Hämmästyneenä kiitelin kovasti.
Ja miten tuli mulle hyvä mieli.
Tälläisinä hetkinä maailma tuntuu
astetta paremmalta.
4 halausta päivässä vaaditaan
 ihan hyvinvoinnin ylläpitoon. 
Lipukkeen toisella puolella oli
halausten määriä mitä mihinkin 
"vaivaan" tarvitaan.
Oliko tämä mulle merkki, 
että pitäisi todellakin 
halailla spontaanisti.

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten kiva lappunen..minäkin niin tahtoisin tuollaisen. Onnistuskohan kopioiminen??

    VastaaPoista
  2. Halailu on kyllä mukavaa, mutta mulla ainakin niin tilanteesta ja tyypistä kiinni :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...